En pysty kirjautumaan Suplaan

Jos sinulla on ongelmia Suplaan kirjautumisessa, voit kokeilla seuraavia keinoja.

  1. Tarkista sovelluskaupasta, että sinulla on käytössäsi uusin version sovelluksesta.
  2. Yritä myöhemmin uudelleen. (Joskus voi käydä niin, että meidän järjestelmiä huolletaan. Tästä voi syntyä lyhyitä käyttökatkoja.)
  3. Mikäli olet tallentanut tunnuksen ja salasanan laitteelle, niin varmista että tallennettu salasana on oikein. Kokeile kirjatumista kirjoittamalla Sanoma-tilisi tunnus ja salasana niille varattuihin kenttiin.
  4. Vaihda Sanoma-tilisi salasana täällä: https://oma.sanoma.fi/v2/tili/vaihda-salasana. Voit vaihtaa salasanan myös klikkaamalla Suplan kirjautumisen yhteydessä linkkiä "Unohditko salasanasi?"
  5. Vaikka pyrimme ottamaan huomioon laitteesi koko merkistön, niin joskus voi käydä niin, että jokin erikoismerkki tai esim. välilyönti salasanassa voi aiheuttaa virheen. Kokeile vaihtaa salasana.

Onko sinulla vielä kysyttävää? Tutki muita artikkeleita tai lähetä kysymys Suplan asiakaspalveluun.