Minulla on ongelmia Supla-sovelluksen kanssa, mitä teen?
Jos sinulla on ongelmia Supla-sovelluksen kanssa, voit kokeilla seuraavia keinoja.
- Sammuta ja käynnistä sovellus uudelleen.
- Sammuta ja käynnistä laite uudelleen.
- Tarkista sovelluskaupasta, että sinulla on käytössäsi uusin version sovelluksesta.
- Poista sovellus laitteelta ja asenna uusin versio sovelluskaupasta.
- Tarkista, että laiteellasi on yhteys internettiin.
- Jos olet kirjautunut Suplaan, niin kirjaudu ulos ja kirjaudu takaisin.
- Tarkista, että laitteessasi on riittävästi vapaata tallennustilaa. Vähintään 100 Mt. Mikäli lataat sisältöä offline-kuuntelua varten, tarvitset vielä enemmän tallennustilaa.
- Tarkista laitteesi asetuksista, että sinulla on kaikki laitteen päivitykset ajantasalla.
- Tarkista onko laitteellesi asennettu mainonnan esto-ohjelma. Kokeile Suplan toimivuutta ilman mainonnan estoa.
- Tarkista onko laitteesi virransäästötilassa (akun optimointi -tila). Ota virransäästötila pois päältä ja kokeile sovellusta uudelleen. Tarkemmat ohjeet
Onko sinulla vielä kysyttävää? Tutki muita artikkeleita tai lähetä kysymys Suplan asiakaspalveluun.